Saturday, August 14, 2010

Bingkisan Ust Hasanuddin dari Beirut, Lubnan.

Assalamualaikum

Selepas AQSA SYARIF berjihad bersama Haluan Palestin dalam LL4G dalam kapal Marvi Marmara, bersyukur kepada Ilahi kerana ia benar2 meletup dan dunia celik mata tentang isu Gazza. Pemerintah, media dll tiada pilihan melainkan berebut2 bercakap pasal isu palestin. BERLUMBA2 UNTUK KEBAIKAN Semoga Allah memberi Hidayah kepada kita dan semuanya.

Tidak ketinggalan rakan2 NGO Palestin lain berebut2 ke Gaza. Tahniah...Tahniah.. dan Tahniah

Kini AQSA SYARIF sedang berdakwah bersama Faizal Tahir yang dilantik sebagai Duta Palestin di kalangan Media Prima. Kami berbangga penyanyi juga terherit dan merelakan diri untuk bersama perjuangan Palestin.

AQSA SYARIF juga akan terus maju meletupkan isu seterusnya, keperitan saudara2 kita semua di perkhemahan Palestin di Lubnan. Kajian menunjukkan keperitan mereka kadang2 lebih teruk di Gazza.

Ketika tiada serangan, Saudara2 di perkhemahan Lubnan lebih merana dari saudara kita di Gaza dan Tebing Barat sejak 62 tahun lalu

TV3 akan,bersama AQSA SYARIF serta Faizal tahir akan mewakili semua sahabat-sahabat dan pendakwah sekelian menceritakan isu ini di rancangan Bersamamu palestin .setiap Rabu malam 9.30 malam

Bersama-sama mengisi tabung kami Tabung AQSA SYARIF dan tabung-tabung NGO Palestin lain...

Wassalam

USTAZ HASANUDDIN MOHD YUNUS
Pengerusi AQSA SYARIF

1 comment:

  1. Assalamu'alaikum..

    Ustaz Hasan & the crew di beirut rupanya, insyaAllah semoga segalanya dpermudahkan Allah.

    ReplyDelete